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トピックス

2019.12.22ダッシュボードに新機能が追加されました!

2019年12月20日よりオークメンバーのダッシュボードに新機能が追加されました!

ダッシュボード新機能のお知らせ

ダッシュボード新機能/Dashboard new function

**English follows Japanese**

日頃よりオークハウスをご利用いただきましてありがとうございます。

お客様とオークハウスのコミュニケーションをより円滑・迅速に行う事を目指し、オークメンバーダッシュボード内に[メッセージツール]を新設しました。

 

何が便利になる?

最小限の入力でOK!

メールでは連絡内容に加えて、お客様情報照会のため物件名、部屋番号、名前などの記載が必要でした。メンバーページからのメッセージを送れば、面倒な情報入力はもう必要ありません!

宛先メールアドレスが不要に

オークハウスでは、言語や部署ごとに複数のメールアドレスを使用しているため、どのメールアドレスへ送ればいいか分からない事もあるかもしれません。

もうメール宛先で困らせることはありません!

カテゴリーを選ぶだけで最適な部署へメッセージが送られます。

迅速にお客様の声を確認します!

お困りの際にできるだけお待たせしない様に、社内共有もスムーズに行われます。

一度のご連絡で必要なスタッフ全員へメッセージが届きます!

 

FAQですぐに解決!

お客様の疑問・質問によっては、FAQをお読みいただくだけで解決することがあるかもしれません。

オークハウスからの返信を待つ必要がないため、お探しの情報がすぐに見つかります!

≪ご利用方法≫

①ダッシュボードにログイン(https://www.oakhouse.jp/mypage/login
②「サポート」ボタンをクリック
③お問い合わせのカテゴリーを選択し、内容を記入。
④送信で完了!

今後もお客様にとってより良いサービスと住環境の提供を目指してまいります。
ご意見お待ちしております。

オークハウス

 

Thank you for staying with us at Oakhouse.

We are adding a new message tool to the dashboard, in hopes that it will provide even faster and more smooth communication between Oakhouse and residents.

What will become more convenient?

Minimize the amount you have to write!

Before, when we asked you to email us, you had to provide your house name, room number, and name.

Now, if you send a message from the Member page, you won’t have to include that info every time!

 

No longer need to specify a recipient email address

At Oakhouse, we have different email address per each language and internal department, so you may often not know where you should send your email.
Now, no more worries!

Just select a category and your message will be sent to the appropriate department.
We can confirm your message more quickly!

This will enable us to respond more smoothly and quickly so you don’t have to wait when it’s urgent.

With just 1 message you can have your voice heard by all relevant staff!

 

Find answer quickly on the FAQ!

There may be cases where you can find the answer to your question on the FAQ.

That way you don’t have to contact us and wait for an answer… find your answer right away!

 

How to use

①Log in to your dashboard (https://www.oakhouse.jp/mypage/login)
②Click the “Support” button
③Select your inquiry category, and fill out the form.
④Send. And you’re done!

Oakhouse aims to provide better service for our customers, so we value your input.

Thank you!

Oakhouse

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