Hey, all 🙂
hope you guys are doing well and safe! The prime minister Abe said it has spreading to the COVID-19 and getting worse….so Please stay home and being social distance each other. That’s thing only we can protect ourselves.
大変なことになってきましたね〜。今までどっちかというと呑気に構えていたけど、いよいよ巣篭もりスタートでい!
マスクも品薄だね。。世間は1時間以上並ぶとか!?外に出ないでってわりにマスクはないし、皆んな必死ですわ(;_;)

山登り中の惨劇
神奈川の東逗子駅から登れる二子山。友達の誕生日で山登りしたい!って事で行ってきたよ〜♡
1時間半ぐらいで登れたし、帰りは葉山の方におりました♡マイナスイオンたっぷりでリフレッシュ出来たよ〜!


My garden

Skype!



























